مدل مو

دوره کاردانی که بودیم دوستی داشتیم که خاطر یکی رو میخواست یادمه یه بار یه بحث در گرفت و یکی دیگه از بچه ها ازش پرسید حاضری چکار براش بکنی؟ و اون دوستمون خیلی ساده اما کاملا جدی گفت "مدل موهامو براش عوض میکنم" و ما همگی خندیدیم اما بعدا که دوتایی باهاش حرف میزدیم گفت که اینو کاملا جدی گفته و توضیح داد اگه طرف مقابلش درک کنه که اینکارو بخاطر اون انجام میده واقعا تاثیر میزاره نه به خاطر اینکه از نظر معنوی حاضر شده از مدل موش برای اون بگذره بلکه توضیح داد که وقتی من مدل موم رو عوض میکنم یه نیرویی , یه انرژی ای در من تولید میشه که میگه تو همون آدم قبلی نیستی و حالا یه کاری رو به خاطر کس دیگه ای انجام دادی , خود این نیرو و انرژی کلی تغییرات دیگه پشت سرش داره که فعلا ازش صرفنظر میکنم اما بعد دیگه اش اینه که وقتی مدل موم عوض بشه لاجرم و به مرور مدل لباسمم عوض میشه که با اون جور باشه , مدل لباسمم که عوض بشه مدل راه رفتنم , مدل حرف زدنم , مدل رفتار کردنم , مدل تعاملاتم , مدل شوخی هام وووووووو عوض میشه و همه اینا باعث میشه که مدل فکر کردنم عوض بشه و وقتی مدل فکر کردن کسی عوض میشه کلا اون آدم عوض شده و همه اینا به خاطر اونیه که متوجه این تغییر بشه!



فقط محض خنده: دوستی داشتم که باباش شرکتی داشت که توش نیسان هم داشتن یه روز به شوخی گفت "یاشار به خدا پشت فرمون نیسان که میشینی انگار یه آدم دیگه میشه درسته اینم ماشینه اما آدمو به سمت بی ملاحظه گی و رعایت نکردن و ..... بقیه کارایی که بیشتر راننده های نیسان انجام میدن میبره"

حالا من موندم واقعا بعضی چیزا اینجورین که اونجوری گفتن یا اونجوری نیستن!

نظرات 1 + ارسال نظر
پینه دوز 1394/02/14 ساعت 06:04 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد