زرنگ در جلو اومدن و تنبل در عقب رفتن , چربی شکم!

از چهارمین روز فروردین امسال شروع کردم به رژیم گرفتن و بصورت جدی تصمیم گرفتم که وزنم رو کم کنم و تا امروز که شونزدهم تیرماهه تونستم از 92 کیلو به 79 کیلو برسم که برای خودش رکوردیه , نه از این بابت که خیلی باشه از این بابت که حد نهایی کم کردن وزن در هر ماه رو که بنا به گفته ها سه یا چهار کیلو در هر ماه باشه رو رعایت کردم و خودمو نکشتم که خیلی زود وزنم بیاد پایین , تازه یه مورد دیگه هم اینه که توی این یه ماهه اخیر خیلی از برنامه های ورزشیم هم کنسل شدن که کمک خیلی زیادی بهم میکرد , ورزشها و نرمشهایی که خودم انجام میدادم به علت آسیب دیدن ساق پام توی فوتبال کنسل شد و یکی دو هفته ای هم بخاطرش حتی فوتبال هم نرفتم , کوه پیمایی هم به علت شروع ماه رمضون فعلا کنسل شده

حالا چرا دارم اینارو میگم؟ با وجود کم کردن این همه وزن هنوزم این شکم تنها بخشی از بدنمه که به این همه تلاش کمترین جواب رو داده , البته به گفته اطرافیان خیلی روی فرم اومده اما با این حال انگار باید یه فکر دیگه براش بکنم که ....

حالا کسی رژیم یا ورزشی برای سوزوندن چربیای شکم نداره؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مگهان 1394/08/02 ساعت 05:06 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

خیلی عالیه!!!
تبریزی بودین دیگه ؟
تبریزی باشی و بتونی لاغر باشی خیلی حرفه؛) با اون همه خوشمزه جاتی که اون دور و برا هست

جانا سخن از زبان ما می گویی
سختیش برای من شکمو بیشتر از اونی که فکر کنی بود

مگهان 1394/07/25 ساعت 08:42 ب.ظ

در حال حاضر وزنتون چنده :دی ؟
حال چربی های شکم چطوره ؟!

الان وزنم رسیده بین 74 و 75 و چربی های شکم تقریبا رفتن پی کارشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد