بی عرضه گی

نزدیک یه سال میشه که تو رشته خودم (رشته ای که درسش رو خوندم) کار نمیکنم , هر چند که کاری که الان انجام میدم هم راحته و هم توی محیط کارم جایگاه مناسبی دارم اما این روزا به شدت احساس بی عرضه گی میکنم و حس میکنم که به شدت بی اراده هستم که اجازه دادم چنین اتفاقی برام بیفته اونم در حالی که وقتی در رشته خودم کار میکردم همه کارامو خوب و قابل تقدیر اداره میکردم

برای فروکش کردن عذاب وجدان هم که شده شروع کردم به مرور کردن بعضی از جزوات و درسهایی که حس میکنم در اونا مشکل داشتم یا فراموشم شده

نظرات 1 + ارسال نظر
فروردینی 1394/02/06 ساعت 08:03 ق.ظ

درس خوندن که همیشه برای کار کردن نیست. خود خوندن برای خودش کلی کاره!
اما خیلی خوبه که باز رفتید سراغ کتابها و جزوه هاتون. عالیه!

شاید درس خوندم همیشه برای کار نباشه اما اینجا ایرانه!
راستی ممنون برای حس خوشایندتون نسبت به من , حس مثبتی گرفتم ازش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد