دلتنگی برای دنیای مجازی

دیگه نت مثل نت قدیم نیست یادمه اون روزا , نت دنیای مجازی نبود حداقل به این حد مجازی نبود , دوستیها و روابط هنوز زنگ و بویی از دوستی ها و روابط معمول آدما توی دنیای واقعی رو داشتن خود من درست از همین جا چندین و چند دوست پیدا کردم و چنان روابط خوبی با هم داشتیم که انگار توی دنیای واقعی بوده باشیم , هر چند که خدا قسمت کرد و چن تایی رو هم توی دنیای واقعی (با وجود مسافتهای زیاد) دیدیم و خوش به حالمون شد با چن تایی (کمتر از انگشتای یه دست) هنوزم که هنوزه میشه گفت که یه ارتباط هایی دارم و با همدیگه یه خاطراتی رو مرور میکنیم اما .....


این روزا دلم تنگ شده , نه اینکه توی دنیای واقعی دوستی نداشته باشم و بخوام پناه بیارم به این دنیای مجازی که جای بعضی چیزارو برام پر کنه , نه! اما دلم برای دوستای واقعی دنیای مجازی اون روزام تنگ شده کاش یه طوری میشد که دوباره به همون شکل قدیم دور هم جمع می شدیم و با هم بحث میکردیم و .....


دلم واسه دنیای مجازی ای تنگه که اگه نخوام بگم واسه ما , راحت میتونم بگم واسه من مجازی نبود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد